۱۳۹۱/۰۴/۰۱

خوش به حال آن‌هایی که در ایران «اینترنت واقعی» دارند


پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱

این تصویر یا همان اسکرین‌شاتی که می‌بینید، آمار بازدید از وبلاگم در هفت روز گذشته تا به امروز بوده است. نکته جالب حضور بازدیدکنندگانی از ایران است در حالی که سرویس بلاگر در داخل ایران کاملاً فیلتر و بسته شده است. یعنی دامنه بلاگ اسپات به طور کامل غیرقابل دسترس است. اما آمارگیر و بازدیدشمار بلاگر نشان می‌دهد که این سرویس و وبلاگ‌های آن برای بعضی‌ها از داخل ایران به آسانی قابل دسترس و مشاهده است. به هر حال از قرار معلوم بعضی‌ها در ایران از ما بهتران هستند و اینترنت بدون محدودیت و بی‌فیلتر دارند و قانون شامل حال ایشان نمی‌شود. خوش به حالشان!

5 دیدگاه:

www گفت...

مي توانم درخواست دعوتنامه بالاترين كنم؟
متشكرم

ناشناس گفت...

با فیلتر شکن میاییم دوست عزیز... با وی پی ان!!

ژال گفت...

برای گرفتن دعوتنامه بالاترین به گروه‌های مرتبط در فیس‌بوک یا فرندفید مراجعه کنید. یا در خود بالاترین کسانی پیدا می‌شوند که به درخواست شما پاسخ دهند. چون فعلاً دعوتنامه ندارم.

ژال گفت...

دوست گرامی، می‌دانم اکثریت چگونه مشغول وبگردی هستند. این یادداشت هم درباره همان تعداد محدودی است که بدون این ابزارها و برنامه‌ها مشغول وبگردی هستند و امتیاز ویژه دارند.

ناشناس گفت...

پرچم فایرفاکس هم خوب بالا هستش انگار :)

ارسال یک نظر

«دیدگاه‌ها و نظرات شما پس از بررسی منتشر می‌شوند. لطفاً در ارتباط با خود نوشته نظر بنویسید و نه چیزهای دیگر. سپاسگزارم.»