۱۳۹۱/۰۴/۰۱

از ابزار خوبی به نام «دکمه ۱+» گوگل پلاس برای سرویس وبلاگ‌نویسی بلاگر استفاده کنید


پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱

دکمه گوگل پلاس (گوگل+) را در کنار دیگر دکمه‌های اشتراک‌گذاری بلاگر دیده‌اید. این دکمه کارکردی مشابه دکمه لایک فیس‌بوک دارد و برای به اشتراک گذاشتن پست‌های شما در گوگل پلاس و پیشنهاد آن‌ها به دیگران است. اما ابزار جالب و مفید دیگری هم در بلاگر وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد همین کار پیشنهاد مطالب وبلاگ شما و اشتراک‌گذاری آن‌ها در گوگل+ را به سرعت و از طریق خود جستجوی گوگل انجام دهند.

این ابزار «دکمه ۱+» است و مانند بقیه ابزارهای بلاگر از بخش طرح قابل انتخاب است و می‌توانید پس از انتخاب و تنظیم، آن را در وبلاگ خود به کار ببرید. حالا ممکن است بپرسید این دکمه چه تفاوت خاصی با آن دکمه گوگل پلاس پست‌های وبلاگ دارد؟ این دکمه کمک می‌کند که بازدیدکنندگان مطالب شما را در موتور جستجوی گوگل به دیگران توصیه کنند. هر چه تعداد پیشنهادکنندگان بیشتر باشد، کمکی برای دیده شدن آن مطلب شما و آشنایی دیگران با وبلاگ شما است. چون تعداد پیشنهادها در جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود و در جذب خواننده و بازدیدکننده موثر است. همچنین بازدیدکنندگان به سرعت می‌توانند از طریق همان جستجوگر گوگل مطالب شما را به گوگل+ بفرستند و به اشتراک بگذارند. از طرفی وجود این دکمه در وبلاگ راهی برای معرفی وبلاگ و نه فقط یک پست خاص آن به کاربران گوگل پلاس است. چون کاربران با کلیک کردن روی این دکمه وبلاگ شما را پیشنهاد می‌دهند و با گذشت زمان این کار به معرفی و بهتر دیده شدن وبلاگ شما کمک می‌کند و بازدیدکنندگان بیشتری به سمت وبلاگ شما خواهند آمد.

اگر از کسانی هستید که در بلاگر حضور دارید و وبلاگ‌نویسی و وبلاگتان برایتان مهم است و دنبال ابزارهای گوناگون برای ارتقای وبلاگ خود هستید، حتماً از دکمه ۱+ استفاده کنید.
دکمه را بهتر است در بخشی از سایدبار (ستون) وبلاگ قرار دهید که دیده شود. پیشنهاد من قرار دادن آن در بالای همه ابزارهای به کار رفته در سایدبار یعنی به عنوان اولین ابزار است.

پیوند:

- اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و ویژگی‌های دکمه ۱+ را از صفحه About the +1 button بخوانید.

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر

«دیدگاه‌ها و نظرات شما پس از بررسی منتشر می‌شوند. لطفاً در ارتباط با خود نوشته نظر بنویسید و نه چیزهای دیگر. سپاسگزارم.»