۱۳۹۱/۰۳/۱۵

نصب آسان و خودکار بیش از ۱۰۰ تا از بهترین افزونه‌های فایرفاکس با کمک «AddonFox»


دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱

ادآن‌فاکس (AddonFox) افزونه‌ای است که کار نصب آسان و سریع بهترین و شناخته‌شده‌ترین افزونه‌های مفید و کاربردی فایرفاکس را برای شما آسان می‌سازد. می‌توانید بیش از صد افزونه را تنها با یک کلیک نصب کنید. ادآن‌فاکس افزونه‌ها را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کرده است و شما می‌توانید افزونه‌های مورد نیاز و دلخواه خود را انتخاب کنید. همچنین در مورد هر افزونه توضیحات مفیدی داده شده است که کار انتخاب افزونه‌ها را برای شما آسان می‌سازد. همه افزونه‌ها پس از انتخاب و تایید نهایی توسط کاربر به صورت همزمان نصب می‌شوند که در مقایسه با روش پیدا کردن و نصب افزونه توسط خود کاربر به مراتب بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است.

ویژگی خوب ادآن‌فاکس این است که مجموعه‌ای از بهترین افزونه‌های فایرفاکس را گردآوری کرده است که کارآیی و کیفیت مرورگر شما را بهبود می‌بخشند. علاوه بر آن پس از نصب افزونه‌ها می‌توانید توسط خود این افزونه آن‌ها را مدیریت کنید. یعنی افزونه‌ای را حذف و یا یک افزونه جدید نصب کنید.

اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید و بارها پیش آمده است که پس از نصب دوباره فایرفاکس وقت زیادی را صرف نصب دوباره‌ی افزونه‌ها کردید، استفاده از ادآن‌فاکس پیشنهاد می‌شود. همچنین کمکی خواهد بود برای پیدا کردن افزونه‌های نویی که تا حالا از آن‌ها استفاده نکرده‌اید ولی شاید واقعاً مورد نیازتان باشد و به کارتان بیاید.

پیوند:

آدرس وب‌سایت AddonFox

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر

«دیدگاه‌ها و نظرات شما پس از بررسی منتشر می‌شوند. لطفاً در ارتباط با خود نوشته نظر بنویسید و نه چیزهای دیگر. سپاسگزارم.»