۱۳۹۱/۰۳/۳۱

معرفی یک وب‌سایت آموزشی جذاب به زبان انگلیسی برای دانش آموزان و معلمان


چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱

چه دانش آموز باشید، چه معلم باشید، چه به نوعی با آموزش کودکان و نوجوانان سر و کار داشته باشید و چه پدر و مادری باشید که دنبال محتوای آموزشی خوب برای فرزندانتان باشید، همیشه دنبال منابع آموزشی گوناگون هستید که بتواند نیاز شما را برطرف کند و پاسخگوی نیازها و اهداف شما باشد. در این یادداشت وب‌سایتی را معرفی می‌کنم که کاملاً برای این مورد مناسب است. محتوای این وب‌سایت برای کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۴ ساله مناسب است و شامل یک دانشنامه، یک فرهنگ لغت، یک فرهنگ جامع، یک اطلس، چندین کتاب سال و سالنامه، تکالیف مدرسه، مشق شب، بازی‌های جالب، و اطلاعات دیگر است.

نام این وب‌سایت فکت مانستر (Fact Monster) است. بسیار جالب و جذاب طراحی و پیاده‌سازی شده است. با اینکه هدف این وب‌سایت همان گروه سنی است که ذکر کردم، اما پایگاه بسیار جالب و سرگرم کننده‌ای است و فکر کنم به کار همه افرادی بیاید که دنبال محتوای آموزشی مناسب برای کودکان و نوجوانان هستند از طرفی چون یک پایگاه انگلیسی‌زبان است می‌تواند کمکی به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی برای دانش آموزان باشد. اطلاعات در فکت مانستر (Fact Monster) بسیار خوب و مناسب دسته‌بندی و طبقه‌بندی شده‌اند و دسترسی به بخش‌ها و شاخه‌های مورد نیازآسان است. مثلاً اگر کسی دنبال مطالب مربوط به ریاضی یا جغرافی است، به راحتی می‌تواند به بخش مربوط به آن‌ها برود.

فکت مانستر را می‌توانید به عنوان یک منبع آموزشی مناسب برای کودکان و نوجوانان در فهرست خود داشته باشید.

پیوند:

- وب‌سایت و پایگاه رسمی فکت مانستر (Fact Monster)

2 دیدگاه:

حسین گفت...

ممنون وبگاه بسیاری مفیدی است.

ژال گفت...

خواهش می‌کنم حسین گرامی. چه خوب شد که با وب‌سایت شما هم آشنا شدم. سپاس.

ارسال یک نظر

«دیدگاه‌ها و نظرات شما پس از بررسی منتشر می‌شوند. لطفاً در ارتباط با خود نوشته نظر بنویسید و نه چیزهای دیگر. سپاسگزارم.»