۱۳۹۱/۰۳/۲۱

المپیک از دست رفت، تلخ است اما از ولاسکو و بچه‌های تیم ملی تشکر می‌کنم

یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱

باز باید چهار سال دیگر به انتظار المپیک بنشینیم اما مهم این است که تیم ملی والیبال ایران در همه رده‌های سنی با توجه به بودجه و امکاناتی که دارد موفق بوده است و والیبال تا جایی که توانسته است دل مردم را شاد کرده است. در حال حاضر مهم این است که مربی بزرگی چون ولاسکو در تیم ملی بماند تا حضوری قدرتمند و خوب در مسابقات آینده (آسیایی و جهانی) داشته باشیم و بتوانیم خود را برای مسابقات انتخابی المپیک در چهار سال آینده آماده کنیم. یعنی از الان باید شروع تازه‌ای داشت و با برنامه پیش رفت.

از زمانی که ولاسکو به تیم ملی آمده است، این تیم متحول شده است و دلیل آن هم دانش و تجربه بالای این مربی بزرگ است. کارنامه و سابقه‌ی درخشان ولاسکو هم که نیازی به تعریف ندارد. پس باید قدر او را دانست. کسی که تیم ایران را برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی رساند و با تیم ایران شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۱۱ شد. حضور او در ایران یک فرصت بزرگ و طلایی است که شاید دیگر تکرار نشود. پس لازم است که شرایط و خواسته‌های این مربی برآورده شود تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

والیبال ایران نشان داده است که استعداد قرار گرفتن در کلاس و رده‌های بالای جهانی را دارد. یعنی این توانایی و قابلیت در والیبالیست‌های ایرانی وجود دارد. فقط نیاز به حمایت و پشتیبانی در همه‌ی زمینه‌ها است. از به کارگیری مربیان بزرگ گرفته تا حمایت مالی و مواردی مانند بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب و بزرگ و اردوهای موثر داخلی و خارجی. به امید موفقیت و پیروزی تیم ملی والیبال ایران در آینده.

1 دیدگاه:

ناشناس گفت...

خیلی خوب بازی کردند، ولی خوشحالم که حذف شدنشون با سربلندی بود.

ارسال یک نظر

«دیدگاه‌ها و نظرات شما پس از بررسی منتشر می‌شوند. لطفاً در ارتباط با خود نوشته نظر بنویسید و نه چیزهای دیگر. سپاسگزارم.»